Super jarní aktivity, které z vás smyjí stres a detoxikují vám psychiku

Plánujete i letos nastartovat organismus po zimě jarním detoxem? Nezaměřujte se jen na tělo, ale také na duši. Navíc zima nebyla z pohledu psychiky snadná. K běžným pochmurným dnům se přidala i pandemie a konflikty ve světě. Vaše psychika si jednoduše detox zaslouží.

Chůze je skvělý detox od stresu a prohlubuje mentální pohodu.

Digitální detox

Zdrojem našich informací jsou ve velké míře digitální média. Od sociálních sítí až po televizor. Zamávejte jim na pár večerů. Zkuste se vrátit k běžným činnostem, které dělali lidé před tím, než zachvátila svět televizní horečka a rychlý internet. Mluvte, čtěte, hrajte, malujte. Vaší duši, mozku i vnitřnímu klidu to prospěje.

Detox smíchem

Existuje jóga smíchu, terapie smíchem, dokonce i smíchový detox. Není na tom nic směšného smát se . právě naopak. Pokud si dopřejete denně dostatek smíchu, vaše duše doslova a do písmene omládne. Klidně si pusťte vtipná videa, přečtěte vtipy, zasmějte se v partě. Budete-li se smát denně alespoň 10 minut, váš život bude mít úplně jiný rozměr.


Cvičení slibuje svaly i duševní formu
Léčivý pohyb

Netřeba moc. Každý může být šťastnější, než je dnes. Jen stačí, aby vyrazil kamsi do přírody. Chůze je skvělý detox od stresu a prohlubuje mentální pohodu. Ideální je-li ještě kamsi do přírody. Právě v ní totiž pomocí chůze umíte načerpat ztracenou psychickou rovnováhu. Vyzkoušejte 30 minut a vrátíte se domů jako vyměněný.

Sex rovněž pomáhá

Spring flowers in the wild nature. Crocus in spring time. Copy space, ideal for postcard.

Milování je studnicí dobrých pocitů. Nejenže načerpáte endorfiny a zapomenete na všechno kolem, ale díky oxytocinu se budete cítit lépe a milována partnerem. To také pomáhá duševní stabilitě a pohodě.

Meditujte

Skvělé je, pokud si najdete 30 minut na sebe. Na vlastní myšlenky, sledování dechu, prostě prostor když budete sama se sebou. Tento čas jak říkají tibetští mniši není ztracený, protože díky takovému vnitřnímu dialogu následně vše uděláte dříve a s větší pohodou. Případně si můžete udělat meditaci z chůze do práce, nebo klidně iz mytí nádobí. Meditovat a prožívat přítomný okamžik lze prakticky při všem. A neustále rozlétaná mysl uklidnění přivítá.

Latest articles

Similar articles

Subscribe to our newsletter

Instagram